Всички категории
    Filters
    Настройки
    Търси

    Какво е horecа

    HoReCa (кратко за хотел, ресторант, кафе) е пазарен сегмент, който обединява гостоприемство. В други стойности се счита за вид канал за разпространение и като конкретни промоции.

    Какво е horeca

    HoReCa като сегмент на пазара на услуги

    Терминът HoReCa често се използва от участниците иоператори на пазара на хотелиерството и ресторантьорството - ресторантьори, доставчици, производители, хотелиери. Тясно свързана с термина е съкращението KaBaRe (кафенета-барове-ресторанти). Най-големите сегменти на пазара са пазарът на хотели и ресторанти. Състоянието на хотелския сегмент до голяма степен зависи от развитието на туристическите услуги в страната. Този пазар е изключително разнороден и може да се подразделя, например, на петзвездни, тризвездни и други категории хотели. В сърцето на разделението е класа на услугата. В ресторантския пазар има първокласни ресторанти, заведения за бързо хранене, както и барове и кафенета. Като критерий за класификация е предложеният диапазон. Състоянието на пазара до голяма степен зависи от благосъстоянието на гражданите, както и от манталитета на жителите на страната и познаването на яденето извън домовете им.

    HoReCa като канал за продажби

    Друг аспект на използването на термина HoReCa е свързан сс продажби. В този контекст той представлява специален канал за продажби. Често се нарича "търговия". От продажбите на дребно канал (оф-търговия) се характеризира с това, че закупения продукт се консумира директно на мястото, наречено ХоРеКа prodazhi.Iznachalno специални отдели на пазара на алкохолни компании, фокусирани върху продажбата директно на хотели и ресторанти. По правило те се съсредоточават върху продажбата на изключителни и скъпи напитки. Днес, целеви маркетинг ХоРеКа включва не само алкохол и цигари, но и ексклузивни първокласни продукти за ресторанти, специализирано оборудване за обществено хранене, както и различни аксесоари за туристическата индустрия. Неотдавна търговските канали на HoReCa придобиват все по-голям дял. Това се дължи на активното развитие на ресторантьорския и хотелския бизнес. Специално внимание на производителите в ХоРеКа канал за продажби се дължи на факта, че не е несравним платформа за формиране на потребителска лоялност към марките.

    Промоции HoReCa

    Терминът HoReCa често се използва във връзка сспециален вид промоционални действия. Тяхната особеност е, че те се извършват директно в местата за почивка на хора (например, кафенета, клубове). Обикновено на организаторите на работни места, избрани общителни хора добър външен вид, които са лесно да се намери контакт с други хора. Предимства акции ХоРеКа се дължи на факта, че клиентите в кафенета и ресторанти са по-спокойни и са разположени да общуват, както и осигуряване на фирмата с минимални разходи да отиде до целта, толкова по-добре на публиката. В същия ефект като от промоциите, ХоРеКа трудно да се постигне чрез традиционните рекламни инструменти (външна реклама или медии) .Pod наричан ХоРеКа индустрията се разбира съвкупност от POS-материали. Това, например, означава салфетки, пепелници и т.н.
     
    Източник:bg.lovetheteam.com
    Добави коментар
    Блог архив